Doet je product niet wat het zou moeten doen bij levering?

Dan raden we aan om eerst de gebruikershandleiding nogmaals te bekijken. Misschien kun je het probleem zelf al wel oplossen zodat je toch gelijk gebruik kan maken van je product en het niet hoeft te retourneren.
Heb je geen handleiding (meer)? Mail dan naar info.topnavi@gmail.com.
Heeft dit niet geholpen? Maak dan een foto en/of video en mail dit naar Topnavi.

Bij uitzonderlijke gevallen kan het gebeuren dat na installatie van de navigatie de accu wordt leeg getrokken. Dit kan meerdere oorzaken hebben zoals het hebben van een slechte en/of oude accu of het niet hebben van een geüpdatet can gateway van uw auto. Wij raden u dan ook aan om te kijken naar het vervangen van de accu of updaten van de can gateway van uw auto. Topnavi is in geen enkel geval verantwoordelijk voor extra kosten die gemaakt worden na installatie van een goedwerkende navigatie. U kunt binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling, de navigatie retoursturen. Na de 14 dagen heeft u geen recht meer op geld terug als u bovenstaand probleem ervaart.

Zit niet alles bij het product wat je verwacht had?

Zitten niet alle onderdelen of accessoires in de doos? Vervelend! Vul binnen 14 dagen het retourformulier in en geef daarbij duidelijk aan welke onderdelen er missen.

  • Het ontbrekende onderdeel naleveren: Wij vragen het ontbrekende onderdeel op bij de leverancier of zoeken het onderdeel in ons magazijn. In de meeste gevallen heb je binnen 2 weken het ontbrekende onderdeel in huis. Mocht dit langer duren, dan laten we je het weten. Vergeet niet bij de aanmelding de ordernummer van het product toe te voegen. Dan kunnen we het onderdeel nog sneller naleveren.
    Kunnen we het onderdeel niet naleveren? Dan nemen we contact met je op en ruilen we het product alsnog voor je om.