Hoe werkt het retourproces?
U mag het product retourneren binnen 14 dagen na afleverdatum. Tijdens deze termijn dient u zorgvuldig om te gaan met het product. U mag het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover nodig is om te beoordelen of het product aan uw eisen voldoet.
Hoe retourneer ik een product?
- Meld uw retour aan via het Modelformulier voor herroeping en geef aan waarom u het wil retourneren – nadat u het formulier heeft ingevuld stuurt u deze op naar info.topnavi@gmail.com.
- U ontvangt van ons een retour nummer en retour adres die u nodig heeft bij het retourneren van het product nadat je het modelformulier voor herroeping hebt ingevuld en teruggestuurd.
- Gebruik de originele omdoos en productdoos om het product te retourneren.
- Geef uw pakket binnen 14 dagen na het toesturen van het herroepingsformulier af bij een postkantoor. Terugsturen is voor eigen rekening!
- Wij zullen de order controleren bij ontvangst en binnen 14 dagen uw geld terugstorten. Mits de bestelling compleet en niet beschadigt is.
Veel gestelde vragen
1. Mag ik mijn producten retourneren?
Toch niet blij met uw aankoop? Dan kunt u dit binnen 14 dagen, na ontvangst van uw product, bij ons melden. Hierna krijgt u nog eens 14 dagen de tijd om je product terug te sturen. Retourkosten zijn voor eigen rekening.
Graag wel in originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk). Het product en de bijbehorende onderdelen en accessoires bevatten geen krasjes of andere beschadigingen. De folie moet nog op het beeldscherm zitten. Het is uw verantwoordelijkheid om er voor te zorgen dat het product in de originele staat en verpakking, met beschermhoesjes (plastic seal) en schroefjes bovenin de navigatie, wordt geretourneerd zodat het onderweg niet schade oploopt.
U ontvangt 100% van uw aankoopbedrag terug als het product compleet, in originele verpakking en staat wordt geretourneerd.
U ontvangt niet het complete aankoopbedrag terug als:
- de bestelling incompleet, en/of zonder verpakking wordt geretourneerd
- beschadigt is
- vies/overmatig gebruikt is.
Overige retourvoorwaarden
1 Product moet compleet worden geleverd in originele verpakkingsmateriaal.
2 De folie op het beeldscherm mag nog niet verwijdert zijn.
3 Product moet voorzien zijn van een retour nummer.
4 Het product mag geen gebruikers sporen bevatten.
5 Schade als gevolg van ondeugdelijk gebruik
6 Vocht- of waterschade is niet toegestaan
7 Gebroken displays en schermen worden niet geaccepteerd.
8 De schroeven die bovenin de navigatie zaten bij ontvangst dienen voor retourneren ter bescherming weer worden teruggeplaatst.
9 Het apparaat mag niet zelf zijn losgehaald, als het label verbroken wordt geldt de garantie niet meer.
10 Het product moet degelijk verpakt zijn in een omdoos. Gebruik dus niet de originele product doos als verzenddoos !
Er zal op basis van bovenstaande punten een mindering worden gebracht op uw aankoopbedrag.
Let op: na 14 dagen is het niet meer mogelijk om te retourneren. U heeft wel altijd een half jaar garantie op uw product. Is uw product binnen een half jaar kapot? Lees hier meer over garantie en reparatie.
2. Ik heb me bedacht of mijn retour is niet meer nodig
Fijn dat het probleem is opgelost. Geef wel altijd even aan bij ons dat je toch niet meer wilt retourneren zodat wij ook op de hoogte zijn!